مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 03:352015-05-06بين الملل

سازمان ملل بر افزایش مقابله با تهدیدات جهانی تاکید کرد


مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز سه شنبه قطعنامه ای را تصویب کرد که هدف از آن تقویت همکاریها با سازمانهای منطقه ای و زیرمنطقه ای برای مقابله بهتر با تهدیدهای جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از سازمان ملل ، در این قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل از تلاشهای کنونی برای بهبود همکاری میان سازمان ملل و سازمانهای منطقه ای و زیر منطقه ای برای یک مشارکت موثرتر ، کاراتر و هماهنگ تر استقبال کرده است.

مجمع عمومی در این قطعنامه تاکید کرده است که این سازمانها موقعیت خوبی برای درک چالشها و پویایی هایی دارند که مناطق مطبوعشان با در نظر گرفتن نزدیکی های جعرافیایی ، فرهنگی و تاریخی و همچنین اطلاعات مربوط به وضعیت های خاص محلی و مناقشات در چارچوب ماموریت های خود و مشارکت در جلوگیری و حل چنین مناقشاتی با آنها روبرو هستند.

در این قطعنامه همچنین بر اهمیت همکاری بین سازمان ملل و سازمانهای منطقه ای و زیر منطقه ای در مقابله با تروریسم و افراطی گری تاکید شده است.

در این قطعنامه آمده است : مجمع ، سازمان ملل را در همکاری با سازمانهای منطقه ای و زیر منطقه ای به افزایش مشارکت و حمایت از تلاشها برای مقابله با تروریسم در همه اشکال و نمودهای آن و همچنین مقابله با افراطی گرایی خشونت آمیز تشویق می کند و یک بار دیگر تروریسم را در همه اشکال و نمودهای آن توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل بر افزایش مقابله با تهدیدات جهانی تاکید کرد

سازمان ملل بر افزایش مقابله با تهدیدات جهانی تاکید کرد