مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 01:502015-05-05بين الملل

تصویری/ ارنست: ایران از موضوعات مطرح در کمپ دیوید است


سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری خود گفت قطعا بحث های مربوط به ایران در نشست هفته آتی سران شورای همکاری خلیج فارس و اوباما مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید؛ جاش ارنست درباره دیدار آتی رییس جمهور آمریکا با سران کشورهای حاشیه خلیج فارس گفت من نمی خواهم هیچ پیش بینی درباره نشست هفته آینده داشته باشم.

ولی این فرصتی برای آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج (فارس) به شمار می آید تا راه های افزایش شراکت و تعمیق همکاری های امنیتی را بررسی کنند و نیز تاکید بر شراکت راهبردی آمریکا با کشورهای حاشیه خلیج (فارس) به شمار می آید.

ارنست گفت من اطمینان دارم که بحث هایی درباره نگرانی های مشترک درباره فعالیت های بی ثبات کننده ایران در منطقه مطرح می شود.

حقیقت برگزاری این نشست نشان از تعهدی دو جانبه برای برداشتن گام های لازم برای کاستن از تنش ها و ثبات دادن به اوضاع امنیتی در خلیج (فارس) است.

این دیداری مهم است ولی در حال نمی خواهم درباره نتایج آن پیش قضاوت داشته باشم.

سخنگوی کاخ سفید درباره اینکه آیا اطمینان دارد با کاسته شدن از تحریم ها و افزایش درآمدهای ایران، این کشور از این درآمد برای تامین مالی حزب الله یا گروه های دیگر استفاده نمی کند گفت البته این به همین اندازه امید مردم ایران نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری/ ارنست: ایران از موضوعات مطرح در کمپ دیوید است

تصویری/ ارنست: ایران از موضوعات مطرح در کمپ دیوید است