مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 23:002015-05-05سياسي

در سکوت رسانه ای چمن آرا مدیرکل حج و زیارت اردبیل شد


در سکوت رسانه ای و در یک حرکت جالب توجه چمن آرا که پیش از این و قبل از آقایی به عنوان مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل مطرح بود بالاخره به سمت مدیرکلی حج و زیارت استان اردبیل منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، در جلسه امشب شورای اداری استان معاون برنامه ریزی و توسعه استانداری اردبیل در حالی چمن آرا را جایگزین آقایی در مدیریت حج و زیارت استان اردبیل معرفی کرد که بدون سر و صدای خاص و در سکوت رسانه ای آقایی در کمتر از شش ماه در مدیریت حج و زیارت استان جابجا شد تا مدیر جای خود را به چمن آرا معاون سابق حج و زیارت بدهد.

اقبال عباسی در جلسه شورای اداری استان تصمیمات اخیر امور زنان و خانواده را به عنوان پیگیری سال جاری توسط دستگا های مختلف یادآور شد و گفت: قرار است دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی طرح غربالگری سرطان سینه و بیماری شایع زنان را به عنوان دستورالعمل قطعی و لازم الاجرا در اولویت قرار دهد.

وی بیان کرد: علوم پزشکی با همراهی نیروی انتظامی در طرح مشارکتی سعی خواهند کرد تا نسبت به اجرای طرح غربالگری روحی وروانی زنان اقدام جدی را انجام دهند.

عباسی ادامه داد : همچین مقرر شده است دانشگاه علوم پزشکی با همراهی زندان های استان نسبت به تامین پزشکان و مشاوران برای حل مشکلات بند نسوان در زندان اردبیل اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سکوت رسانه ای چمن آرا مدیرکل حج و زیارت اردبیل شد

در سکوت رسانه ای چمن آرا مدیرکل حج و زیارت اردبیل شد