مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 19:252015-05-05اقتصادي

تا پایان امسال 7 پروژه زیرساختی هلال احمر مازندران به بهره برداری می رسد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: هفت پروژه زیرساختی هلال احمر استان تا پایان سال مالی امسال، به بهره برداری می رسد.

- " از شهرستان ساری، مهدی ولی‎پور عصر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته هلال‎احمر با اشاره به اینکه در حوزه پروژه زیرساختی 17 پروژه از سال 90 در دست بهره برداری بود که پنج پروژه در سال 91 به بهره‎برداری رسید، اظهار کرد: پنج پروژه دیگر این نهاد نیز در سال 93 و طبق برنامه زمان بندی شده در دست اجرا داریم که این پروژه ها از 50 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به برنامه های هفته هلال احمر در مازندران اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف این نهاد 226 دوره آموزشی برای 6 هزار و 830 نفر برگزار شد که این افراد دوره های متفاوت آموزشی از سطح مبتدی تا حرفه ای طی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام اینکه طرح داوطلب یار در ایام نوروز در استان مورد استقبال پزشکان قرار گرفت، تصریح کرد: 85 پزشک در ایام نوروز به یک هزار و 500 مصدوم خدمات ارائه کردند.

وی به فعالیت جمعیت هلال احمر در ایام نوروز نیز اشاره کرد و ادامه داد: جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی خدمات ارزنده ای به مردم و آسیب دیدگان حوادث ارائه کرد که نوروز امسال شاهد کاهش 40 درصدی حوادث بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان امسال 7 پروژه زیرساختی هلال احمر مازندران به بهره برداری می رسد

تا پایان امسال 7 پروژه زیرساختی هلال احمر مازندران به بهره برداری می رسد