مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 16:302015-05-05اقتصادي

بیمه مرکزی پروانه فعالیت 28 کارگزار بیمه لغو شد


پروانه فعالیت 28 کارگزار رسمی بیمه (حقیقی و حقوقی) به علت رعایت نکردن مفاد آیین نامه دلالی رسمی بیمه و سایر قوانین و مقررات جاری تعلیق و لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اداره کل نظارت بر صلاحیت های حرفه ای بیمه مرکزی مهم ترین دلایل تعلیق و لغو پروانه فعالیت این کارگزاری ها را تعطیلی دفتر و عدم فعالیت مناسب بیمه ای، شکواییه های واصله از نحوه عملکرد آنها مبنی بر عدم رعایت حقوق بیمه گذاران، تخلف در زمینه دریافت حق بیمه از بیمه گذاران و عدم واریز به حساب شرکت بیمه گر، اشتغال همزمان به امور غیر بیمه ای، مخدوش نمودن اسناد و مدارک بیمه ای و تجارتی، عدم تمدید به موقع پروانه فعالیت، واگذاری وظایف و اختیارات کارگزاری به افراد غیر مسئول و.

عنوان کرده است.

از 28 کارگزار رسمی بیمه که پروانه فعالیت آنها در سال 1393 تعلیق و لغو شده 19 مورد کارگزار حقیقی و 9 مورد کارگزار حقوقی( شرکت کارگزاری بیمه) بوده است.

انتهای پیام/م دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه مرکزی پروانه فعالیت 28 کارگزار بیمه لغو شد

بیمه مرکزی پروانه فعالیت 28 کارگزار بیمه لغو شد