مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 15:162015-05-05دانش

وظیفه دانشگاه ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت دانشجویان است


به اجرا رساندن برنامه های فرهنگی مطلوب با ایجاد بسترهای مناسب امکانپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زاهدان،" مسعود اکبری زاده، معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه آزاد زاهدان در پایان مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی این دانشگاه با تاکید بر بسترسازی مناسب جهت فعالیت های فرهنگی- اجتماعی دانشجویان گفت: به اجرایی رساندن برنامه های فرهنگی مطلوب با ایجاد بسترهای مناسب امکان پذیر است.

وی افزود: از جمله برنامه های اجرا شده در مراسم اعتکاف، مسابقه خاطره نویسی و عکس با موضوع اعتکاف، برگزاری محفل انس با قرآن و ختم قرآن کریم، اجرای مولودی خوانی ویژه ولادت، جلسه بیان احکام و حلقه معرفت افزایی و برپایی جلسه مشاوره مذهبی، فرهنگی، خانوادگی می باشد که این برنامه ها برای ترغیب دانشجویان به حضور در مراسم مذهبی انجام شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد زاهدان بیان کرد: تاکید بر تشویق دانشجویان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی و برنامه ریزی مناسب جهت جذب آنان به عنوان قشر پویای جامعه از اولویت های برنامه های فرهنگی این واحد دانشگاهی است.

اکبری زاده با بیان اینکه امسال تعداد 220 نفر دانشجو و استاد در مراسم اعتکاف دانشگاه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات رایگان و مطلوب به دانشجویان و اساتید در راستای جلب رضایت و تشویق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه دانشگاه ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت دانشجویان است

وظیفه دانشگاه ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت دانشجویان است