مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 14:352015-05-05ورزشي

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز: نشست افسران ولایت در کرج برگزار می شود


مسئول بسیج دانشجویی استان البرز گفت: نشست 500 نفره تشکیلاتی و بصیرتی اعضای شورای بسیج دانشجویی استان البرز با عنوان افسران ولایت در کرج برگزار می شود.

- سعید بهرامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نشست تشکیلاتی و بصیرتی اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز 17 اردیبهشت ماه در دانشکده کشاورزی امام خمینی (ره) کرج برگزار خواهد شد.

وی در خصوص موضوعات این نشست افزود: این نشست پیرامون برنامه ها و محورهای فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه ها در سال دولت و ملّت، همدلی و همزبانی خواهد بود.

بهرامی با اشاره به اینکه اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه ها در طول نشست طی جلساتی تخصصی پیرامون موضوعات فرهنگی، ورزشی، تربیتی، علمی پژوهشی و سیاسی به ویژه حلقه های صالحین صحبت خواهند کرد و به تبادل نظر و تجربیات ارزشمند بسیجیان در عرصه دانشگاه ها خواهند پرداخت.

وی محورهای مهم این نشست را موضوع مطالبه گری دانشجویان در خصوص تحقق مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)از مسئولان به ویژه دولتمردان در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دانست.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز تصریح کرد: آن چه که در عملکرد مسئولان دولتی دیده می شود با دیدگاه های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز: نشست افسران ولایت در کرج برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز: نشست افسران ولایت در کرج برگزار می شود