مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 14:052015-05-05ورزشي

تکذیب خبر حضور بانوان در بازی صبا و نساجی


روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم درخصوص انتشار خبر تصویر حضور زنان در ورزشگاه شهید حیدریان قم توضیحاتی را منتشر کرد.

این توضیحات به شرح ذیل است:در برخی از خبرگزاری های معتبر کشور مطلبی با عنوان ذیل چاپ شده است:برای اولین بار در ایران در بازی صبای قم- نساجی مازندران درهای ورزشگاه حیدریان قم به روی زنان باز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری (تعدادی از خبرگزاری ها معتبر) تصویری از این حضور را مصطفی معراجی ثبت کرده و بسیاری از سایت های خبری آن را منتشر کرده اند.

در تشریح این خبر باید گفت بازی صبای قم - نساجی مازندران در تاریخ 27/11/93 در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شده و عکس منتشر شده مربوط به آموزش فوتبال تیم های نونهالان صبا می باشد که تصویر منتشر شده انتظارخانواده های محترم را به نمایش گذاشته است.

لازم به توضیح است که ورزشگاه شهید حیدریان قلب ورزش استان می باشد و روزانه پذیرای جمع کثیری از ورزشکاران (آقا و بانو) در رشته های مختلف ورزشی می باشد که با یک زمان بندی مناسب امکان استفاده همگان را مهیا می سازد و عکس منتشر شده گویای این واقعیت است.

اما اینکه چرا برخی از خبرگزاری ها اجازه انتشار چنین مطالبی غیر واقعی را به خود می دهند و به جای فرهنگ سازی ورزش در تمامی رشته ها ، سنین و جنسیت های مختلف به اغتشاش اذهان عمومی می پردازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر حضور بانوان در بازی صبا و نساجی

تکذیب خبر حضور بانوان در بازی صبا و نساجی