مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 13:462015-05-05دانش

کارآفرینی و اشتغال زایی با استفاده از ایده های دانشجویان رسالت مهم دانشگاه است


ایجاد شغل و کارآفرینی از طریق ایده های دانشجویان از وظایف اصلی دانشگاه ها است و استعدادیابی دانشجویان نیز در جریان همین همایش ها اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از اصفهان"، احمد علی فروغی، رییس دانشگاه آزاد اصفهان در نشست خبری همایش کانون های فرهنگی، نشریات دانشجویی و انجمن های علمی دانشگاه های آزاد کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد واحد اصفهان برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری همایش ها جزیی از رسالت دانشگاه ها است و دانشگاه ها باید برای رسیدن به اهداف خود و تعالی، اقدام به برگزاری همایش هایی از این قبیل کنند.

وی افزود: از جمله اهداف برگزاری این همایش می توان به اهداف علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد؛ چرا که افق فکری و دید دانشجویان باید نسبت به همه این مسائل باز شود.

رییس دانشگاه آزاد اصفهان با تاکید براینکه برنامه های دانشگاه ها باید بر دو پایه عقلانیت و دیانت استوار باشند، گفت: در برنامه ریزی های دانشگاهی و اجرای همایش ها باید عقلانیت و دین با هم در نظر گرفته شوند و در کنار هم باشند.

فروغی با بیان اینکه همایش کانون های فرهنگی، نشریات دانشجویی و انجمن های علمی ، همایش بی نظیر در نوع خود است، ادامه داد: این همایش با شعار فرهنگ، هنر و اندیشه برگزار می شود و همه دانشجویان را از سراسر کشور در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی و اشتغال زایی با استفاده از ایده های دانشجویان رسالت مهم دانشگاه است

کارآفرینی و اشتغال زایی با استفاده از ایده های دانشجویان رسالت مهم دانشگاه است