مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 13:212015-05-05سياسي

دولت باید دور از جو زدگی و فضای تنش آمیز پاسخگوی منتقدان باشد


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت؛ دولت باید بدور از جوزدگی و فضای تنش آمیز جوابگوی منتقدان باشد.

- محمد افشاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو از اصفهان"، در رابطه با ضرب و شتم دانشجویان شیراز در سفر اخیر رییس جمهور به استان فارس گفت: حرکت دانشجویان در شیراز در مطالبه فکت شیت در اثر نگرانی آنها از وضعیت پرونده هسته ای و سرنوشت مذاکرات بود.

وی ادامه داد: دلیل اصلی این اقدام دانشجویان دولت و تیم مذاکره کننده بودند، که محتوای مذاکرات را محرمانه دانسته و مردم و نخبگان سیاسی جامعه را از واقعیت مذاکرات مطلع نکردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: برای دولتی که آزادی و انتقادپذیری را از شعارهای اصلی خودش میداند، این رفتار نشان داد که دولت حتی به وعده های خودش هم عمل نکرده است.

افشاری با اشاره به اینکه امسال سال همدلی و همزبانی است، گفت: دولت دو نکته را باید مدنظر قرار دهد، نکته اول اینکه دولت باید بدور از جوزدگی و فضای تنش آمیز جوابگوی منتقدین باشد و نکته دوم اینکه باید فکت شیت ایرانی منتشر شود تا ملت، دانشجویان و جامعه در جریان مذاکرات و توافق قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید دور از جو زدگی و فضای تنش آمیز پاسخگوی منتقدان باشد

دولت باید دور از جو زدگی و فضای تنش آمیز پاسخگوی منتقدان باشد