مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 12:002015-05-05حوادث

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد کشف محموله حشیش از یک تریلی در رشت


فرمانده انتظامی گیلان از کشف محموله 152 کیلوگرمی حشیش از یک دستگاه تریلی در محور ورودی شهر رشت خبر داد.

- " از رشت، سردار ابراهیم قائدرحمتی پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی گیلان در تشریح کشف ماده مخدر از نوع حشیش اظهار کرد: طبق گزارش های مردمی عده ای قصد وارد کردن مواد مخدر در گیلان را داشتند که پلیس ویژه مبارزه با مواد مخدر عملیات های خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پلیس با کسب اطلاعات لازم یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر را در ورودی رشت شناسایی و متوقف کرد، افزود: ماموران در بازرسی از کابین این خودرو 152 کیلو حشیش جا ساز شده را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گیلان راننده تریلی را 28 ساله معرفی کرد و گفت: خریدار 25 ساله محموله مذکور در بندر انزلی شناسایی و در محل اختفایش با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انزلی دستگیر شد.

وی با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده تهیه و توزیع مواد مخدر با شماره های 110 و 128 پلیس تماس بگیرند تا اقدام های قانونی علیه قاچاقچیان انجام شود.

دستگیر سارق سابقه دار مسکن مهر رشت رییس پلیس آگاهی گیلان نیز از دستگیری سارق سابقه دار مسکن مهر رشت خبر داد و اظهار کرد: با وقوع سرقت های متعدد از ساختمان های نیمه کاره در رشت، تحقیقات گسترده پیرامون موضوع و شناسایی و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد کشف محموله حشیش از یک تریلی در رشت

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد کشف محموله حشیش از یک تریلی در رشت