مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:302015-05-05پزشكي

داعش مواد سرطان زا را وارد موصل کرده است


نماینده پارلمان عراق خبر داد گروه تروریستی داعش با وارد کردن مواد غذایی سرطانزا به موصل، سبب گسترش این بیماری خطرناک در این شهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسیا، سالم محمد جمعه نماینده پارلمان از استان نینوا، در گفتگویی مطبوعاتی ابراز داشت: شواهدی از انواع سرطان در میان ساکنان شهر موصل پدیدار شده است، این بیماری نتیجه اقدام باندهای وابسته به داعش در وارد کردن مواد غذایی سرطانزا به این شهر است.

آنان فقط اهداف تجاری را مد نظر دارند اما این غذاها جان شهروندان را هدف قرار داده است.

سالم محمد افزود: وزارت بهداشت کشور قادر به ارسال کمک های پزشکی و درمانی و حتی قادر به ارسال داروهای ضروری به موصل نیست و این موضوع کار را دشوارتر کرده است.

این نماینده پارلمان تصریح کرد: تروریست های داعشی انواع جنایات را علیه آن دسته از هموطنانی که به مخالفت با قوانین داعش یا پرهیز از پیوستن به داعش متهم می شوند مرتکب می شوند.

در خبر دیگری از استان نینوا و شهر موصل یکی از اعضای شورای استانی نینوا تصریح کرد پس از آنکه هواپیماهای وزارت دفاع بیانیه هایی را در شهر موصل منتشر کردند که در آن از آزادسازی زودهنگام این شهر خبر داده شد، نوعی آرامش را می توان در میان ساکنان موصل مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش مواد سرطان زا را وارد موصل کرده است

داعش مواد سرطان زا را وارد موصل کرده است