مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:202015-05-05اجتماعي

آغاز چکاپ پزشکی اول ابتداییها از خرداد


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: امسال طرح سنجش سلامت دانش آموزان به صورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید قدمی در جلسه با استاندار کرمان با اشاره به طرح سنجش سلامت دانش آموزان اظهار کرد: با اجرای این طرح 97 درصد دانش آموزان مناطق کشور را مورد ارزیابی سلامت قرار داده ایم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دغدغه کنونی ما دانش آموزان نابینای روستایی هستند، افزود: مقرر شده است این دانش آموزان را از روستاها به مدارس شبانه روزی در شهرها آورده و سرویس ایاب و ذهاب در اختیارشان قرار دهیم.

وی از تلاش برای یکی کردن مدارس دانش آموزان کم توان ذهنی با دانش آموزان عادی خبر داد و گفت: باید مدارس خاص را کم کنیم تا همه دانش آموزان بتوانند در کنار هم تحصیل کنند و زندگی در اجتماع را یاد بگیرند.

قدمی به تامین هزینه سرویس در 20 منطقه کشور برای ایاب و ذهاب کودکان کم توان ذهنی اشاره و تصریح کرد: برآورد ما برای این مساله 27 میلیارد بوده است که تاکنون 22 میلیارد آن تامین شده است و مابقی آن را از اعتبارات روستایی تامین می کنیم.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تاکید کرد: باید بچه های کم توان در کنار بقیه دانش آموزان حضور داشته باشند و تحصیل کنند که این امر مستلزم توجه به فیزیک و محیط مناسب در مدارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چکاپ پزشکی اول ابتداییها از خرداد

آغاز چکاپ پزشکی اول ابتداییها از خرداد