مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 09:262015-05-05فناوري

طرح خودخواهانه فیس بوک برای رایگان کردن اینترنت موبایلی


کمپانی فیس بوک اعلام کرد که از این پس به وب سایت و شبکه های خدمات اینترنتی امکان می دهد تا به اینترنت رایگان موبایل این شرکت ملحق شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی خبرگزاری دانشجو "، کمپانی فیس بوک اعلام کرد که از این پس به وب سایت و شبکه های خدمات اینترنتی امکان می دهد تا به اینترنت رایگان موبایل این شرکت ملحق شوند.

مخالفان این اقدام معتقدند این طرخ بر خلاف اصل بی طرفی در اینترنت است و عملی شدن این موضوع موجی می شود تا دسترسی به اینترنت به نفع برخی سایت ها و اپلیکیشن ها تمام شود.

این شرکت در پاسخ به مخالفان اعلام کرده است که رایگان کردن تمام اینترنت قابلیت تداوم ندارد اما فراهم کردن مبنای خدمات رایگانی که ساده تر باشد، از داده های کمتری استفاده کند و برای تلفن های ارزان مناسب باشد، قابلیت تداوم دارد.

اگرچه مخالفان این طرح اعلام کرده اند که مبارزه خود برای متوقف کردن این طرح را ادامه می دهند اما با اجرای این طرح اینترنت.

اُ آر جی به کاربران شرکت های موبایلی که با آن همکاری دارند امکان می دهد تا به طور رایگان به شمار محدودی از خدمات اینترنی دسترسی پیدا کنند.

از سال 2014 تا کنون، این پروژه در کشورهای زامبیا، هند، کلمبیا، گواتمالا، تانزانیا، کنیا، غنا، فیلیپین و اندونزی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خودخواهانه فیس بوک برای رایگان کردن اینترنت موبایلی

طرح خودخواهانه فیس بوک برای رایگان کردن اینترنت موبایلی