مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 23:052015-05-04بين الملل

33 سال پیش در چنین روزی ماجرای حمله هوایی به مهمان الجزایری ایران


بر طبق نوار مکالمه برج کنترل فرودگاه تبریز با خلبان هواپیمای الجزایری و طبق گزارش هیئت تحقیق از رادار تبریز ، 2 هواپیمای عراقی در فضای ترکیه و در مجاورت مرز ایران ، - رخدادهای 15 اردیبهشت 1361 چکیده هیئت های اعزامی ایران برای جمع آوری مدارک و بررسی چگونگی حمله هواپیماهای متجاوز عراقی به هواپیمای اختصاصی وزیر خارجه الجزایر به محل سانحه رفتند .

به دنبال پیشروی های نیروهای رزمنده ایرانی مردم مسلمان شهر حلبچه دست به راهپیمایی باشکوهی بر علیه رژیم بعث زدند که طی درگیری میان مردم و نظامیان بعثی حدود 100 سرباز بعثی زخمی شدند .

محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز در قرارگاه کربلا در گفت و گویی با خبرنگاران روند پیروزی های اخیر را تشریح کرد .

در اثر هجوم سربازان اسراییلی به یک مدرسه دخترانه بر اثر شلیک مستقیم این سربازان 6 دانش آموز دختر زخمی شدند .

روزنامه کریستین ساینس مانیتور در شماره دیروز خود در رابطه با کمک های مصر به عراق نوشت : مبارک مصمم است از انتشار انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کند .

اسناد حمله هوایی عراق به هواپیمای الجزایری منتشر می شود در حالی که هیئت های اعزامی ایران برای جمع آوری مدارک و بررسی چگونگی حمله هواپیماهای متجاوز عراقی به هواپیمای اختصاصی وزیر خارجه الجزایر به محل سانحه رفته و گزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی ماجرای حمله هوایی به مهمان الجزایری ایران

33 سال پیش در چنین روزی ماجرای حمله هوایی به مهمان الجزایری ایران