مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 22:502015-05-04سياسي

فرماندار شهرستان نور مطرح کرد اجرای طرح روستاگردی با هدف توزیع عادلانه اعتبارات


با هدف توزیع عادلانه اعتبارات، طرح روستاگردی و دیدار با شوراها و دهیاران اجرا می شود.

- " از شهرستان نور، هادی خنجری در همایش شوراهای بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: شوراهای اسلامی در خط مقدم خدمت به مردم هستند و واگذاری امور به شوراها خردمندی است.

وی افزود: به دلیل معرفی نکردن جایگاه واقعی شوراها، گاهی موانعی ایجاد می شود، بنابراین به بخشداران به ویژه بخشدار مرکزی تأکید می کنم موضوع را بررسی و عملیاتی کرده و توسط خود شوراها، جایگاه واقعی شوراها را تبیین کنند.

فرماندار نور بازدید از روستاها و دیدار با شوراها و دهیاران را از برنامه های خود ذکر کرد و یادآور شد: این امر از مدتی قبل آغاز شد و هدف از آن بررسی اوضاع روستاها و توزیع عادلانه اعتبارات انجام می شود.

این مسئول بیان کرد: تاکنون شوراها و دهیاران در توزیع اعتبارات نقشی نداشتند و گاهی هم مورد غفلت قرار می گرفتند، بنابراین ضمن اجرای طرح روستاگردی و دریافت مطالبات روستاییان از سوی شوراها و دهیاران، از دستگاه های اجرایی هم خواسته شد تا مطالبات شوراها از آنان را در گزارشی به ما اعلام و بخشداران هم تا حصول نتیجه پیگیر کار باشند.

خنجری با بیان اینکه از این پس اعتبارات با حضور شوراها و با اولویت توزیع و تخصیص پیدا می کند، خاطرنشان کرد: چون به طور قطع اعتبارات محدود است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان نور مطرح کرد اجرای طرح روستاگردی با هدف توزیع عادلانه اعتبارات

فرماندار شهرستان نور مطرح کرد اجرای طرح روستاگردی با هدف توزیع عادلانه اعتبارات