مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:352015-05-04اجتماعي

استاندار خوزستان: دستگاه های اجرایی خوزستان به تعهدات ترافیکی خود عمل کنند


12 دستگاه اجرایی به عنوان پشتیبان اداره کل راه و شهرسازی، تعهداتی به ارزش حدود 60 میلیارد تومان بر عهده دارند که باید به آن عمل کنند.

- " از اهواز، عبدالحسن مقتدایی بعد از ظهر امروز در نشست شورای ایمنی راه ها در محل استانداری اظهار کرد: پس از انجام اقدامات سخت افزاری همچون نصب علائم، خط کشی جاده ها و نصب دوربین در معابر، باید بر روی ارتقای فرهنگ ترافیکی مردم و مسئولان تمرکز کرد.

وی اضافه کرد: پس از آن باید با هدف ترویج فرهنگ ترافیک به سراغ مردم برویم و برای آن ها کلاس های آموزشی در این زمینه به صورت مداوم برگزار کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بحث آموزش فرهنگ ترافیک جزء مهم ترین نکاتی است که باید به واسطه مسئولان محقق شود و ظرف سه تا چهار ماه آینده به اتمام برسد.

مقتدایی ادامه داد: پایین آمدن آمار تلفات جاده ای استان نسبت به سال گذشته نتیجه زحمات همه ارگان های مسئول بوده که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی در پایان تاکید کرد: 12 دستگاه اجرایی به عنوان پشتیبان، اداره کل راه و شهرسازی را در راستای ارتقای ایمنی راه ها همراهی می کنند که این دستگاه ها تعهداتی به ارزش حدود 60 میلیارد تومان بر عهده دارند و باید به آن عمل کنند.

انتهای پیام/72001/غ20 دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: دستگاه های اجرایی خوزستان به تعهدات ترافیکی خود عمل کنند

استاندار خوزستان: دستگاه های اجرایی خوزستان به تعهدات ترافیکی خود عمل کنند