مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:352015-05-04اجتماعي

فعالیتهای خیران در برخی استانها


10نفر از مشتاقان زیارت کربلای معلا که توانایی مالی رفتن به این سفر معنوی را نداشتند، طبق نیت موقوفه منصوریه در بهبهان به عتبات عالیات مشرف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان امروز گفت: هزینه اعزام مشتاقان به کربلای معلا 100میلیون ریال بود که از محل درآمد موقوفه منصوریه تامین و پرداخت شده است.

حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی با بیان اینکه یکی از نیات موقوفه منصوریه تشرف افراد مستمندی است که تاکنون به زیارت امام حسین(ع) نرفته اند افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان که متولی این موقوفه است بر اساس نیت واقف اقدام به اعزام 10نفر از مشتاقان زیارت کربلا که تاکنون به عتبات عالیات مشرف نشده اند کرد.

یک خیر نهبندانی زمین مسکونی خود را که 600 متر مربع است را وقف کرد .

حجت الاسلام مختاری سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان نهبندان گفت : این موقوفه که 900 میلیون ریال ارزش دارد را آقای حق دوست برای ساخت خانه سالمندان وکودکان بی سرپرست وقف کرده است .

210 یتیم اهل سنت مانه و سملقان زیر پوشش حمایت کمیته امدادمدیر کمیته امداد مانه و سملقان گفت : هم اکنون 210یتیم اهل تسنن از 643 یتیم شهرستان زیر حمایت این نهاد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیتهای خیران در برخی استانها

فعالیتهای خیران در برخی استانها