مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:202015-05-04سياسي

نماینده مردم کرمان در مجلس: رفع مشکلات اقتصادی از درون نظام امکان پذیر است


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح ساختار حاکمیتی دولت بر اقتصاد کشور گفت: رفع مشکلات اقتصادی از درون نظام امکان پذیر است.

- " از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در همایش تجلیل از دستگاه های برتر و تاثیر گذار در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل شرکت ملی نفت کرمان با بیان اینکه مطالبه جدی مردم و رهبری حل شدن مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که باید با جدیت پیگیری و مطالبه گری شود.

وی با اشاره به اینکه رفع تحریم ها تنها 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور را حل می کند، افزود: سئوالات مطرح شده در اذهان عمومی که آیا تحریم نفت برداشته شده و آیا تحریم بانک مرکزی حل می شود، همه و همه ما را سرگرم می کند و از مسائل اصلی باز می دارد.

پورابراهیمی با بیان اینکه حل 80 درصد موضوعات اقتصادی کشور از درون امکان پذیر است، خاطر نشان کرد: ظرفیت های درونی نظام کاملا آماده است و تفکر حل مشکلات اقتصادی با رفع تحریم ها و یا از بیرون از نظام کاملا اشتباه است.

وی اصلاح ساختار حاکمیتی دولت بر اقتصاد کشور را یکی از موارد مهم در رفع مشکلات اقتصادی دانست و گفت: سهم دولت در اداره کشور باید کاهش پیدا کند و تصدیگری امور اقتصادی به بخش خصوصی واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم کرمان در مجلس: رفع مشکلات اقتصادی از درون نظام امکان پذیر است

نماینده مردم کرمان در مجلس: رفع مشکلات اقتصادی از درون نظام امکان پذیر است