مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:152015-05-04سياسي

معاون استاندار بوشهر: بوشهر چهارمین استان امن کشور است


بوشهر چهارمین استان امن کشور است.

- " از دشتستان، فتح الله حقیقی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان با اشاره به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است، اظهار کرد: یکی از مقوله های این شعار، اعتماد است که اگر وجود نداشته باشد، رضایتی کسب نمی شود و اگر هم رضایتی کسب نشود، مشارکتی ایجاد نمی شود.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از کارهای سنتی و عوام پسندانه خاطرنشان کرد: مسئولین باید به گونه ای عمل کنند که عمل آنها به خواسته های مردم نزدیک تر شود که در ابتدا باید وضعیت موجود تبیین و وضعیت مطلوب نیز تعیین شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از آسیب های جهان سوم، بیکاری پنهان است که این روش و برنامه ریزی باعث می شود که همه ما از این بیکاری پنهان فارغ شویم؛ این بیکاری پنهان آسیب بسیار بزرگی است که در سیستم هایی که به صورت سنتی هستند می تواند نمود و ظهور داشته باشد.

حقیقی با تشکر از فرماندار دشتستان به دلیل ایجاد کمیته برنامه ششم توسعه، گفت: این شهرستان نخستین شهرستانی است که برنامه ریزی برای برنامه ششم توسعه را شروع کرده ولی به یاد داشته باشید که در کنار برنامه ریزی، نحوه اجرای برنامه نیز خیلی مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار بوشهر: بوشهر چهارمین استان امن کشور است

معاون استاندار بوشهر: بوشهر چهارمین استان امن کشور است