مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:012015-05-04ورزشي

هدیه 2 میلیون تومانی در انتظار 36 جوان سرباز/ طرح های ویژه ناجا برای تکریم سربازان


معاون نیروی انسانی ناجا از طرح های ویژه ناجا برای تکریم سربازان نیروی انتظامی خبر داد و گفت: آمایش سرزمینی کارکنان وظیفه، تجلیل و تقدیر از سربازان ساعی و صدور حکم برای سربازان دارای تحصیلات عالیه از جمله این طرح هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار محمدتقی عصار در نشست خبری هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر (جوان سرباز) به زمان برگزاری این جشنواره اشاره و اظهار داشت: شنبه 9 خرداد ماه جشنواره حضرت علی اکبر در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

معاون نیروی انسانی ناجا با بیان این مطلب که هفتمین جشنواره را نیروی انتظامی عهده دارد تصریح کرد: سربازان، فداکارترین قشر نیروی مسلح و از جمله نیروی انتظامی هستند و پایه استقلال و امنیت کشور را تشکیل می دهند بنابراین بسیار حائز اهمیت است که با توجه به سن جوانان سرباز برنامه ها در نیروهای مسلح و از جمله ناجا متناسب با سربازان جوان باشد.

این مقام ارشد نیروی انتظامی به برگزاری مراحل مقدماتی این جشنواره در بین 15 هزار نفر از سربازان سراسر استان های کشور اشاره کرد و گفت: 10 محور برای انتخاب جوان سرباز در نظر گرفته شده است.

وی این 10 محور را به شرح ذیل اعلام کرد: 1- سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار 2- سرباز، ایثارگری و فداکاری 3- سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته 4- سرباز، امور فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه 2 میلیون تومانی در انتظار 36 جوان سرباز/ طرح های ویژه ناجا برای تکریم سربازان

هدیه 2 میلیون تومانی در انتظار 36 جوان سرباز/ طرح های ویژه ناجا برای تکریم سربازان