مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 13:252015-05-04ورزشي

پوری حسینی : مزایده پرسپولیس همزمان با استقلال برگزار می شود


رییس سازمان خصوصی سازی با تشکر از استیل آذین و بهنام پیشرو کیش دو شرکت متقاضی باشگاه پرسپولیس گفت : این دو شرکت در اظهارات چند روز گذشته شان بر پذیرش قانون و تسلیم در برابر آن تاکید کردند که امیدوارم این مشی پهلوانی را همه عزیزان در مزایده ها مراعات کنند .

پوری حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما گفت : دو پاکت برای پرسپولیس داده شد که بالاترین قیمت را با 298 میلیارد تومان شرکت بهنام پیشرو کیش داد و نماینده این شرکت در جلسه ادعا کرد که سپرده شرکت در مزایده را به موقع واریز کرده اند اما به موقع به حساب سازمان خصوصی سازی واریز نشده بود و در نهایت بعد از ساعت 2 روز چهارشنبه به حساب سازمان خصوصی سازی واریز شد .

پورحسینی افزود : این امکان وجود داشت که در چنین شرایطی پیشنهاد را بررسی کنیم اما چون در مزایده شرکت کننده دیگری نیز حضور داشت که به علت نقص همان مورد کنار گذاشته شده بود و سازمان خصوصی سازی و مرجع تصویب کننده پیشنهاد مساعدت ویژه برای این شرکت نداشتند بنابراین شرکت بهنام پیشرو کیش از رقابت کنار گذاشته شد.

پوری حسینی افزود : تنها شرکت کننده ای که همه مقررات را برای خرید باشگاه پرسپولیس رعایت کرد شرکت استیل آذین بود که مدارک آن را بلافاصله تنظیم و به مراجع ذیربط ارسال کردیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوری حسینی : مزایده پرسپولیس همزمان با استقلال برگزار می شود

پوری حسینی : مزایده پرسپولیس همزمان با استقلال برگزار می شود