مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 12:152015-05-04سياسي

استاندار خوزستان بیان کرد معرفی شرکت نفت فعال در تالاب هورالعظیم به مراجع قضایی


باید شرکت توسعه نفت و مسئول هماهنگی پروژه های نفتی را به دلیل تمرد، حضور نیافتن در کارگروه های استانی و پایبند نبودن به تعهدات در تالاب هورالعظیم به دادگستری معرفی شود.

- " از اهواز، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در سومین نشست ستاد استانی مقابله با ریزگردها در استانداری خوزستان اظهار کرد: ظرف دو تا سه روز آینده کار شرکت نفت در هورالعظیم باید متوقف شود چون فعالیت این شرکت در هورالعظیم مسائل و مشکلاتی را در پی داشته و نماینده شرکت نفت به منظور چاره اندیشی در این جلسات حضور پیدا نمی کند.

وی در ادامه افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان باید شرکت توسعه نفت و مسئول هماهنگی پروژه های نفتی را به دلیل تمرد، حضور نیافتن در کارگروه های استانی و پایبند نبودن به تعهدات در تالاب هورالعظیم به دادگستری معرفی کند.

استاندار خوزستان در ادامه سخنان خود، از اجرایی شدن ماده 19 استانداردسازی ساختمان ها در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از راه های مقابله با اثرات ریزگردها، استانداردسازی ساخت و سازها از جمله در و پنجره های ساختمان ها است.

مقتدایی با تاکید بر اینکه رعایت استانداردها از امسال در مراکز دولتی و ساخت و سازهایی که با بودجه دولتی اجرا می شود، تصریح کرد: استانداردسازی در و پنجره ها در ساخت و سازهای مراکز آموزشی و مسکونی از سال آینده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان بیان کرد معرفی شرکت نفت فعال در تالاب هورالعظیم به مراجع قضایی

استاندار خوزستان بیان کرد معرفی شرکت نفت فعال در تالاب هورالعظیم به مراجع قضایی