مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 12:062015-05-04سياسي

از درگیری تیم حفاظت با زنجیره انسانی دانشجویان تا شعارهای دانشجویان تجمع کننده


جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به سخنرانی هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه با حمل پلاکاردهایی که عکس های مهدی هاشمی بر روی آن نقاشی شده بود تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،"لحظاتی پیش آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از اتمام سخنرانی اش در جمع اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر از این دانشگاه خارج شد.

جمع کثیری از دانشجویان این دانشگاه ضمن ادامه تجمع خود شعارهایی سر دادند و به عزاداری برای وفات حضرت زینب (س) بزرگ بانوی جهان اسلام پرداختند.

تعدادی دیگر ازدانشجویان این دانشگاه عکس های مقام معظم رهبری را در دست داشتند و تعدادی دیگر نیز پلاکاردهایی که حاوی مضامینی چون مرگ بر اسلام آمریکایی را در دست داشتند.

همچنین تعدادی از دانشجویان پلاکاردهایی را با عکس های مهدی هاشمی و اعتراض به حضور هاشمی در این دانشگاه حمل می کردند.

شایان ذکر است که در مقابل دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر تعداد دیگری از دانشجویان تجمع کرده اند و شعارهایی تحت عنوان دلواپس و اسراییل پیوندتان مبارک را سر دادند.

برپایه گزارش خبرنگار ما از دانشگاه امیرکبیر درگیری هایی میان دانشجویان ایجاد شد و همچنین دانشجویان به دو گروه مخالف و موافق حضور هاشمی تقسیم شده اند که خطاب به یکدیگر شعارهایی را مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درگیری تیم حفاظت با زنجیره انسانی دانشجویان تا شعارهای دانشجویان تجمع کننده

از درگیری تیم حفاظت با زنجیره انسانی دانشجویان تا شعارهای دانشجویان تجمع کننده