مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 12:052015-05-04سياسي

معاون استاندار اردبیل: برخورد شدیدی با تخریب کنندگان مراتع و جنگل ها می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: ما هشدار می دهیم قلم پای کسانی که حق و حقوق واقعی را در حوزه مرتع، جنگل و دیگر مواهب خدادادی نادیده گرفته و یا به تخریب آن دست بزنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، اقبال عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: ما عرصه آب و خاک و جنگل و مراتع را به عنوان شاکله حیات بشریت مهم و ارزشمند می دانیم و بر این باوریم در این عرصه باید سه مسئله پیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی از منابع طبیعی به عنوان بستر حیات بشری یاد کرد و گفت: ما نسبت به اهمیت این موضوع واقف هستیم و تلاشمان بر این است تا بتوانیم در سه حوزه جنگل ، مرتع و آبخیزداری برنامه هایی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم که نتایج ثمربخشی را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل یادآور شد: ما در کنار اهمیت دادن به حق و حقوق مردم و دولت در عرصه منابع طبیعی اجازه نمی دهیم تا نه حق دولت و نه حق مردم در این زمینه پایمال شده و عده ای سوء استفاده کننده بخواهند در این زمینه خدشه ای را وارد کنند.

عباسی با بیان اینکه نباید مراتع تبدیل به اراضی کشاورزی شده و یا از آن بهره برداری نامناسب انجام شود، بیان کرد: آنچه که در این حوزه بسیار مهم و ارزشمند به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار اردبیل: برخورد شدیدی با تخریب کنندگان مراتع و جنگل ها می شود

معاون استاندار اردبیل: برخورد شدیدی با تخریب کنندگان مراتع و جنگل ها می شود