مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 08:052015-05-04سياسي

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی افتتاح می شود


کارگاه های دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در 70 نقطه از ایران روز پنج شنبه افتتاح می شود.

- داوود منافی پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در گفت وگو با خبرنگار آیین و اندیشه " با اعلام این خبر گفت: کارگاه های دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در تهران و بیش از 70 نقطه از کشور راه اندازی می شود که إن شاءالله این تعداد به بیش از یک میلیون و یکصد هزار دست لباس برسد.

وی با اشاره به اینکه ظرف دو ماه آینده کارگاه های دوخت لباس شیرخوارگان در کشورهای عراق، ترکیه، بحرین و لبنان راه اندازی می شود، افزود: همه ساله مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم در ایران و پنج قاره جهان به منظور بزرگداشت مقام کوچک ترین شهید دشت کربلا حضرت علی اصغر(ع) برگزار می شود.

منافی پور همچنین از حضور سه هزار و 500 بانوی داوطلب برای دوخت لباس شیرخوارگان حسینی خبر داد و بیان داشت: کارگاه های دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در تهران(امام زاده حمیده خاتون) در روز پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه ساعت 17 به نشانی اشرفی اصفهانی، باغ فیض، امام زاده حمیده خاتون افتتاح می شود.

وی افزود: کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در تهران مختص تهیه لباس برای 42 کشور است که در بسته بندی لباس، نذرنامه شیرخوارگان حسینی برای بیعت با امام زمان(عج) به پنج زبان درج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی افتتاح می شود

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی افتتاح می شود