مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 ساعت 00:452015-05-03سياسي

مقام اماراتی: تروریسم امنیت جامعه بین المللی را تهدید می کند


خبرگزاری امارات به نقل از رییس پارلمان این کشور اعلام کرد تروریسم متعلق به هیچ دینی نیست و امنیت جامعه بین المللی را تهدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از ابوظبی، محمد احمد المر گفت تروریسم اکنون منابع متعددی دارد و وجود همه بشریت و تمدن را تهدید می کند.

المر این اظهارات را در آغاز نشست دو روزه کمیسیون اجرایی سازمان همکاری اسلامی به منظور گفتگو در خصوص پیش نویس منشور پیشنهادی برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی بیان کرد.

المر گفت اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در نشست ماه ژانویه در استانبول در ترکیه در خصوص این پیش نویس به طور اصولی توافق کرده است.

وی افزود : امارات بر اساس تعهد خود به مبارزه با همه منابع تروریسم و افراط گرایی و التزام به لزوم دستیابی به همبستگی بیشتر و همکاری در خصوص مبارزه با تهدیدهای تروریستی که هیچ منطقه یا کشوری نمی تواند به تنهایی با آن مقابله کند، می پندارد رسیدن به یک موضع جمعی برای رویارویی با این چالش ها ضروری است .

در پی بهار عربی در خاورمیانه در سال 2011 میلادی، مقامات مسئول امارات عربی متحده ده ها اماراتی و خارجی را بازداشت و آنها را به طرح ریزی توطئه های تروریستی در این کشور متهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اماراتی: تروریسم امنیت جامعه بین المللی را تهدید می کند

مقام اماراتی: تروریسم امنیت جامعه بین المللی را تهدید می کند