مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 22:452015-05-03دانش

فرماندار بهارستان: دانشگاه نقش مؤثری در فرآیند تعالی و پیشرفت جامعه دارد


فرماندار شهرستان بهارستان در جمع اساتید و دانش جویان دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه نقش مؤثری در فرآیند توسعه، تعالی و پیشرفت جامعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، بیژن سلیمان پور در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار کرد: دانشگاه نقش مؤثری در فرآیند توسعه، تعالی و پیشرفت جامعه دارد.

وی با تأکید بر لزوم افزایش کارآمدی و ارتقای شاخص های کمی و کیفی مراکز آموزش عالی در شهرستان بهارستان گفت: زیرساخت های آموزشی و پژوهشی باید به صورت عادلانه توسعه یابد و اگر قرار است در واحدی دانشجو پذیرش شود باید به شاخص های استانداردسازی محیط های آموزشی توجه شود.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه دانشگاه باید به دانشجویان هویت علمی و شخصیت اجتماعی دهد، تصریح کرد: کارآمدی مسئولان از بستر دانشگاه به وجود می آید و دانشگاه محل انسان سازی، فرهیختگی، دانایی و تعالی انسان است.

وی خرد و اندیشه مدیران کارآمد را باعث ارتقای سطح علمی دانشگاه ها دانست و اظهار امیدواری کرد: با همراهی و یاری نماینده محترم مردم شریف شهرستان های بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، گام های اساسی و مجدانه ای برای ارتقای وضعیت آموزشی دانشگاه پیام نور این شهرستان برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بهارستان: دانشگاه نقش مؤثری در فرآیند تعالی و پیشرفت جامعه دارد

فرماندار بهارستان: دانشگاه نقش مؤثری در فرآیند تعالی و پیشرفت جامعه دارد