مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 22:002015-05-03سياسي

ارائه فهرست کالاهای داخلی برای توقف خرید دولت


وزارت صنعت مامور شد مصوبه خرداد ماه گذشته دولت مبنی بر تعیین فهرست کالاهای مشابه تولید داخلی و ممنوعیت خرید و واردات آن برای کلیه دستگاه های دولتی و عمومی را مورد بازنگری قرار داده و فهرست جدید این کالاها را به دولت ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه هیئت دولت بعدازظهر یکشنبه مورخ 1394/2/13 به ریاست دکتر روحانی رییس جمهور برگزار گردید و مهم ترین مسائل جاری کشور از سوی اعضای دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای جلسه، روحانی با توجه به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی و پیشگامی دولت در این خصوص، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از آغاز به کار حمایت از تولید داخلی را از مأموریت های مهم خود می داند و با استقبال از این موضوع، وزارت صنعت، معدن و تجارت را مأمور نمود که مصوبه خرداد ماه گذشته دولت مبنی بر تعیین فهرست کالاهای مشابه تولید داخلی و ممنوعیت خرید و واردات آن برای کلیه دستگاه های دولتی و عمومی را با توجه به افزایش مستمر قابلیت های تولیدی به ویژه در حوزه تولیدات دانش بنیان را مورد بازنگری قرار داده و فهرست جدید این کالاها را به دولت ارایه نماید.

رییس جمهور اظهار امیدواری کرد که استفاده از کالای تولید داخل به فرهنگ جامعه تبدیل شود و یکی از مصادیق امر به معروف را حمایت از تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه فهرست کالاهای داخلی برای توقف خرید دولت

ارائه فهرست کالاهای داخلی برای توقف خرید دولت