مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 19:402015-05-03اقتصادي

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان: آب سد سفیدرود پس از 8 روز قطع می شود


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از نوبت بندی رهاسازی آب سد سفیدرود خبر داد و گفت: آب سد سفیدرود پس از هشت روز سه روز قطع می شود.

- " از رشت، سیف الله آقابیگی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت کشت برنج در گیلان اظهار کرد: ابتدای امسال شاهد افزایش روان آب در رودخانه های گیلان بودیم.

وی به افزایش پنج تا 14 درصدی بارندگی از ابتدای امسال تاکنون در گیلان اشاره کرد و افزود: امسال 934 میلیون متر مکعب آب پشت سد سفیدرود ذخیره سازی شده است.

آقابیگی رهاسازی آب سد سفیدرود را سه روز با تأخیر دانست و بیان کرد: ذخیره آب پشت سد سفیدرود پس از 3 روز و نیم به 902 میلیون متر مکعب رسیده و معادل آب ذخیره شده در سال گذشته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان خروجی آب سد سفیدرود در سال جاری را بیشتر از مدت مشابه سال 93 ذکر کرد و گفت: خروجی آب سد سفیدرود 185 متر مکعب بر ثانیه است و با احتساب آب دیگر رودخانه ها به 200 متر مکعب بر ثانیه رسیده است.

وی با بیان اینکه آب گذاری کانال ها 155 متر مکعب بر ثانیه در مدت مشابه سال گذشته بود، تصریح کرد: پایان اردیبهشت ماه جاری پیش بینی می کنیم با توجه به حضور شالیکاران در مزارع نشاکاری در گیلان به اتمام برسد.

آقابیگی به 870 میلیون متر مکعب آب موجود در سد سفیدرود اشاره کرد و یادآور شد: نوبت بندی آب به صورت هشت روز آب گذاری و سه روز قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان: آب سد سفیدرود پس از 8 روز قطع می شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان: آب سد سفیدرود پس از 8 روز قطع می شود