مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 18:052015-05-03اقتصادي

فرماندار قائم شهر: قائم‎شهر با بحران آب مواجه است/درختان وسط رودخانه قطع شود


فرماندار قائم شهر با اشاره به اینکه این شهرستان به‎دلیل نداشتن آب زیرزمینی با بحران آب مواجه است، گفت: با کاهش آب های زیرزمینی در آینده برای مصارف کشاورزی نیز با خطر جدی کمبود آب مواجه هستیم.

- " از قائم شهر، مهدی محمدی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه بحران این شهرستان با بیان اینکه در توزیع آب شرب با مشکل مواجه هستیم، اظهار کرد: با توجه به کمبود بارندگی و استفاده بیش از اندازه آب شرب در کشاورزی در تأمین آب شرب روستاها با مشکلات بسیاری روبه رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه قائم‎شهر به‎دلیل نداشتن آب زیرزمینی با بحران آب مواجه است، افزود: با کاهش آب های زیرزمینی در آینده برای مصارف کشاورزی نیز با خطر جدی کمبود آب مواجه هستیم.

فرماندار قائم شهر خواستار پیگیری مشکلات سد کسلیان شد و بیان کرد: برای تأمین آب در شهرستان نیاز به سد کسلیان است و باید دستگاه های مربوطه اعم از اداره منابع طبیعی و محیط زیست اختلافات موجود را حل وفصل کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه کارشناسان منابع طبیعی باید نقاط سیل خیز شهرستان را شناسایی کنند، تصریح کرد: درختانی که در وسط رودخانه هستند و ریشه عمیقی ندارند، باید برای قطع آنها اقدامات لازم انجام گیرد تا از ایجاد سیل جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قائم شهر: قائم‎شهر با بحران آب مواجه است/درختان وسط رودخانه قطع شود

فرماندار قائم شهر: قائم‎شهر با بحران آب مواجه است/درختان وسط رودخانه قطع شود