مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:102015-05-03سياسي

نماینده قزوین در مجلس: مسئولان قزوین بسیج سازندگی را به عنوان پیمانکار ننگرند


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به بسیج سازندگی به عنوان پیمانکار و با دید اقتصادی نگریسته شود بلکه باید مسئولان از آن به عنوان یک فرصت بهره گیرند.

- " از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست ستاد عالی هجرت استان قزوین که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: وقتی که سپاه پاسداران از جنگ تحمیلی فارغ شد طبیعی بود که باید این شجره طیبه که به دست امام راحل(ره) به وجود آمده بود در زمینه سازندگی مملکت به کمک دولت بشتابد.

وی افزود: زمانی که سازندگی آغاز شد بسیاری از تخصص ها وجود نداشت اما با جذب نیروهای جوان که در جاهای دیگر به آن ها اعتماد نمی شد، با تکیه بر اندیشه ما می توانیم کارها آغاز شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا کارهایی مانند سدسازی صورت گرفت و امروز این قبیل سدسازی ها به شرکت ها واگذار شده است و کارهای بسیار بزرگی در حوزه های نفت و گاز انجام می شود.

حسینی اضافه کرد: در گذشته جهاد سازندگی در روستاها کارهای بزرگی به انجام می رساند اما پس از ادغام جهاد سازندگی و بخش کشاورزی، خدمات رسانی به روستاها به فراموشی سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده قزوین در مجلس: مسئولان قزوین بسیج سازندگی را به عنوان پیمانکار ننگرند

نماینده قزوین در مجلس: مسئولان قزوین بسیج سازندگی را به عنوان پیمانکار ننگرند