مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 15:252015-05-03اجتماعي

معاون بانوان ورزش و جوانان خراسان رضوی: نیازمند حمایت مسئولان از ورزش بانوان هستیم


معاون بانوان ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: نیازمند حمایت مسئولان از ورزش بانوان هستیم زیرا بانوان تاثیری مستقیم بر سلامت جامعه دارند.

- " از مشهد، فهیمه سروری عصر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: برای پنج حوزه قهرمانی، همگانی، استعدادیابی، فعالیت های آموزشی و پژوهشی در سال جاری اقدام می کنیم.

وی افزود: طبق تفاهم نامه با آموزش و پرورش باید از سنین کم استعداد های استان را پرورش دهیم تا سکوهای بیشتر برای بانوان اختصاص یابد به ویژه در 10 رشته طرح آمایش استان باید تمرکز برای استعدادیابی بیشتر شود.

سروری با بیان اینکه هیئت های استان را در بخش بانوان تکمیل می کنیم، اظهار کرد: مسابقات 10 رشته طرح آمایش را به صورت جدی پیگیری و ورزش قهرمانی استان و لیگ استانی را تقویت می کنیم.

معاون بانوان ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شنا، دوومیدانی، ووشو، تکواندو، هندبال، تیراندازی، تیر و کمان، فوتبال و فوتسال، قایقرانی و والیبال 10 رشته طرح آمایش استان هستند.

سروری اظهار کرد: جذب مشارکت بخش خصوصی و مشارکت آنها را در برنامه سال 94 داریم و امیدواریم از ورزش بانوان در استان توسط مسئولان حمایت شود زیرا بانوان تاثیری مستقیم بر سلامت جامعه دارند لذا باید برای سلامت بانوان هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بانوان ورزش و جوانان خراسان رضوی: نیازمند حمایت مسئولان از ورزش بانوان هستیم

معاون بانوان ورزش و جوانان خراسان رضوی: نیازمند حمایت مسئولان از ورزش بانوان هستیم