مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 14:352015-05-03دانش

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی حافظان حجاب در مشهد برگزار می شود


دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی(س) مشهد گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی حافظان حجاب در مشهد برگزار می شود.

- " از مشهد، جواد حسن زاده ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه های مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی اظهار کرد: با وجود اینکه بر اساس مصوبه 427 سیزدهم دی ماه سال 84 شورای عالی انقلاب فرهنگی، 26 ارگان دولتی باید فعالیت های راهبردی در مورد فرهنگ حجاب را انجام دهند اما متأسفانه هیچ فعالیتی از سوی دستگاه های مربوطه انجام نشده است.

دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی(س) مشهد، آغاز فعالیت این مرکز را از سال 1384 عنوان کرد و ادامه داد: این مرکز 9 شعبه در شهرهایی همچون تهران، مشهد، ارومیه، ساری، شیراز، اصفهان، کاشان، شاهین شهر و قم دارد.

وی این مرکز را کاملا مردمی دانست و تصریح کرد: 11 مدرسه در مشهد، طرح حافظان حجاب را به صورت پایلوت اجرا می کنند و امیدواریم که با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این طرح در تمامی مدارس اجرا شود.

دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی(س) مشهد از انجام دو طرح ملی خوش حجابی و نسیم عفاف ویژه دختران 7 تا 20 سال همزمان با پنجمین راهپیمایی حافظان حجاب در مشهد و 9 شهر دیگر کشور خبر داد و گفت: شاخصه فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی حافظان حجاب در مشهد برگزار می شود

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی حافظان حجاب در مشهد برگزار می شود