مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 13:262015-05-03اجتماعي

احداث دومین بوستان تخصصی در منطقه 18/ بوستان دوستدار کودک در دقایق 90 بهره برداری


شهردار منطقه 18 از افتتاح دومین بوستان تخصصی و موضوعی در سطح منطقه 18 طی سال جاری خبر داد و گفت: بوستان تخصصی قران در جنوب غرب پایتخت راه اندازی خواهد شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، وحید نوروزی شهردار منطقه 18 با بیان اینکه احداث دومین بوستان موضوعی و تخصصی در منطقه 18 در دستور کار سال 94 قرار گرفته است،اظهار کرد: نخستین بوستان قرآنی در فضای 4 هکتار در سطح منطقه 18 احداث می شود .

وی با اشاره به اینکه ساخت این بوستان از سوی شهرداری تهران در بودجه سال 94 سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران لحاظ شده است، گفت: بوستان تخصصی قرآن با تعبیه المان های قرانی برای نخستین بار در پایتخت ساخته خواهد شد که طی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

به گفته شهردار منطقه 18 این بوستان نخستین بوستان قرآن در سطح کشور بوده که در قالب داستان های قرآن و نورپردازی های قرآنی و استفاده از المان های موضوعی و قرانی در مساحتی بالغ بر 4 هکتار به زودی احداث می شود و در عین حال فضایی به منظور برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی با موضوعات قرانی و آموزه های دینی در این بوستان فراهم خواهد شد .

شهردار منطقه 18 با تاکید بر اینکه احداث این بوستان به عنوان دومین بوستان تخصصی و موضوعی در سطح منطقه 18 در دستور کار قرار دارد، گفت: بوستان تخصصی دوستدار کودک نخستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دومین بوستان تخصصی در منطقه 18/ بوستان دوستدار کودک در دقایق 90 بهره برداری

احداث دومین بوستان تخصصی در منطقه 18/ بوستان دوستدار کودک در دقایق 90 بهره برداری