مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 11:552015-05-03سياسي

آیت الله علوی گرگانی: انسان ها مراقب زبان خود باشند


انسان ها باید مراقب سخن گفتن خود باشند، زیرا که زبان در رفتار و کردار انسان ها نقش اساسی دارد.

- " از قم، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی با اشاره به ایام ولادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: ماه رجب از ماه های با فضیلت سال است و امیدواریم در این ایام بتوانیم محبت خود را به ائمه اطهار (ع) به خوبی نشان دهیم.

وی افزود: تمام موجودات نسبت به یکدیگر داد و ستد دارند و فعالیت هر یک بر دیگری تاثیر می گذارد، از همین رو باید مراقب رفتار و کردار خود باشیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه انسان ها خواستار زندگی در اجتماع هستند، گفت: خداوند انسان ها را در کنار یکدیگر آفریده است تا به این وسیله نیازهای یکدیگر را برطرف کنند.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: انسان ها باید نسبت به سخنانی که می خواهند بیان کنند مراقب باشند، زیرا که سخن آنها در آینده آنها تاثیر می گذارد.

وی با اشاره به اینکه زبان انسان از خود او قدرتمندتر است، اضافه کرد: زبان در رفتار و کردار انسان ها نقش اساسی دارد؛ از همین رو باید مراقب باشند که از زبان خود برای امور ناپسند دنیوی استفاده نکنند.

این مرجع تقلید در پایان گفت: همه انسان ها باید در مسیر کسب علم گام بردارند و گمان نکنند که پس از مدتی به مقام عالم رسیده اند؛ همه انسان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی گرگانی: انسان ها مراقب زبان خود باشند

آیت الله علوی گرگانی: انسان ها مراقب زبان خود باشند