مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 ساعت 11:462015-05-03فناوري

واگذاری یک میلیون و 400 هزار پورت اینترنت پرسرعت در تهران


مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران از نصب و آماده سازی شبکه برای واگذاری یک میلیون و 400 هزار پورت اینترنت پرسرعت در این استان به عنوان برنامه سال جاری مخابرات خبر داد.

- "، علیرضا صیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه در سال 93 در استان تهران 600 هزار شماره تلفن ثابت و 450 هزار پورت اینترنت پرسرعت با سرمایه گذاری بیش از 250 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، اظهار داشت: مهم ترین برنامه ها و اولویت های کاری مخابرات در سال 1394 ارائه سرویس های مناسب و با کیفیت به مردم، همراه با پشتیبانی مطلوب در عرصه ارتباطات و مخابرات است.

وی گفت: از آنجا که سال 93 سال سرمایه گذاری و توسعه برای فراهم ساختن بسترهای مورد نیاز بود درسال 94 استفاده بهینه از منابع موجود در بخش های مختلف اعم از حوزه های فنی و حوزه منابع انسانی از اولویت های محوری شرکت خواهد بود.

تکمیل فعالیت های انجام گرفته شده در حوزه پشتیبانی از مشترکان با استفاده مطلوب از تواناییهای بسیار بالای نیروهای انسانی شاغل در شرکت و با اتکا به همدلی و همزبانی میان کارکنان و مشترکین از دیگر برنامه ها به شمار می رود و شعار سال 1394 شرکت مخابرات استان تهران را با عنوان همدلی و همزبانی برای ارایه خدمات بهتر با استفاده از منابع موجود سرلوحه فعالیت های شرکت مخابرات تهران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری یک میلیون و 400 هزار پورت اینترنت پرسرعت در تهران

واگذاری یک میلیون و 400 هزار پورت اینترنت پرسرعت در تهران