مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 21:402015-04-28سياسي

فرماندار محمودآباد: ضعف فرهنگی در طرح های دریای مازندران مشهود است


ضعف فرهنگی در طرح های دریای مازندران مشهود است.

- " از شهرستان نور، سیف الله فرزانه امشب در همایش استانی ساماندهی طرح دریا در ایزدشهر نور اظهار کرد: در دو سال گذشته 67 غرقی داشتیم که این رقم در سال 93 به 11 نفر رسید و بیشتر آنان هم بعد از اذان مغرب و خارج از طرح اتفاق افتاده است.

وی نداشتن متولی حرفه ای و عدم اختصاص به موقع اعتبار را از جمله مشکلات طرح دریا عنوان کرد و گفت: باید به دنبال متولیان حرفه ای رفت.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه 30 کیلومتر ساحل و 35 راه دسترسی و مناطق پرخطر در این شهرستان وجود دارد، افزود: برای ورودی طرح هم نرخ تهیه شد اما باید برای ساعات تعطیلی بعد از اذان مغرب تا صبح فکری کرد.

فرزانه به نبود اداره جمعیت هلال احمر در محمودآباد اشاره کرد و افزود: افزایش تناژ تولید زباله، ناهنجاری اجتماعی، ترافیک و افت فشار آب و ولتاژ برق نشان دهنده حضور و حجم مسافر است، بنابراین ساماندهی ویلاهای استیجاری، تربیت پلیس دریا، تربیت ناجیان غریق برای برخورد مناسب با گردشگران ضروری است.

سرپرست فرمانداری بابلسر نیز در این همایش گفت: تعداد طرح با میزان نیاز برابری و هم خوانی ندارد و این سبب می شود مردم به محل های خارج از طرح مراجعه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار محمودآباد: ضعف فرهنگی در طرح های دریای مازندران مشهود است

فرماندار محمودآباد: ضعف فرهنگی در طرح های دریای مازندران مشهود است