مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 21:402015-04-28سياسي

بازگشایی خانه احزاب از اواخر اردیبهشت


وی با اشاره به قانون احزاب مصوب سال 1360 گفت: تاکنون بر روی این قانون هیچ اصلاحیه ای نداشتیم و امیدواریم با طرحی که در این زمینه هم اکنون در مجلس وجود دارد راه برای فعالیت هر چه بیشتر احزاب در کشور باز شود.

- قائم مقام وزیر کشور گفت: اواخر اردیبهشت مجمع عمومی خانه احزاب تشکیل می شود و براساس آن فعالیت خانه احزاب آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ محمدحسین مقیمی عصر امروز در جلسه با 26 نفر از دبیران کل احزاب و تشکل های سیاسی کشور در وزارت کشور افزود : درباره خانه احزاب با نمایندگان تفکرهای مختلف حزبی کشور حدود 8 جلسه داشتیم و علت تعطیلی خانه احزاب را بررسی کرده و نظرات همه افراد مرتبط را گرفته ایم و امیدواریم با تصمیم نمایندگان فعالان حزبی اواخر اردیبهشت مجمع عمومی خانه احزاب تشکیل شود.

قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد: خانه احزاب یک انجمن و تشکل صنفی است که از قانون و مقررات خاص خود تبعیت می کند و وزارت کشور درباره آن، چنانچه نیاز باشد فقط کمک و پشتیبانی می کند و ما به عنوان دولت هیچ دخالتی در فعالیت خانه احزاب نداریم اگرچه بر فعالیت همه احزاب و نیز خانه احزاب نظارت داریم.

مقیمی افزود: از نظر قوانین و مقررات در وضعی هستیم که می توانیم در کشور احزاب را ایجاد و پشتیبانی کنیم و احزاب هم خودشان ساز و کار لازم را برای فعالیت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی خانه احزاب از اواخر اردیبهشت

بازگشایی خانه احزاب از اواخر اردیبهشت