مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 19:252015-04-28فرهنگي

معاون صنایع دستی اردبیل: تمام رویدادهای صنایع دستی در شهرستان ها برگزار می شود


معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: قرار است امسال تمام رویدادهای صنایع دستی استان اردبیل در شهرستان ها برگزار شده و امکان معرفی توانمندی های هنرمندان و صنعتگران شهرهای مختلف استان فراهم آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و جشنواره ورنی در پارس آباد اظهار کرد: توانمندی های خوبی را در رشته صنایع دستی در استان به همت هنرمندان شاهد هستیم که قطعاً این ظرفیت می تواند بیش از این به نقطه بالندگی برسد.

وی از چاپ کتاب ورنی مغان تا یک ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: کتاب ورنی مغان تا ماه آینده در تیراژ یک هزار جلد از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به برگزاری 10 رویداد صنایع دستی در سال گذشته در مرکز استان گفت: در سال 94 تلاش شده تا تمام رویدادهای صنایع دستی در شهرستان ها برگزار شود.

دباغ عبداللهی با بیان اینکه بودجه برگزاری این جشنواره از محل اعتبارات فرمانداری پارس آباد و اداره کل میراث فرهنگی استان تأمین شده است، افزود: امید است تکرار و برگزاری چنین جشنواره هایی سبب رونق و توسعه صنایع دستی به عنوان یک ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون صنایع دستی اردبیل: تمام رویدادهای صنایع دستی در شهرستان ها برگزار می شود

معاون صنایع دستی اردبیل: تمام رویدادهای صنایع دستی در شهرستان ها برگزار می شود