مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 17:252015-04-28سياسي

فرمانده سپاه لنده خبر داد یادواره شهدای شهرستان لنده برگزار می شود


یادواره 90 شهید والامقام لنده 20 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

- " از لنده، علی محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان لنده گفت: نیاز امروز جامعه یادآوری راه و رسم شهدا و معرفی الگوهای مناسب برای همدلی و همزبانی و مشارکت در استقلال و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر امروز دنیا سر تعظیم در مقام کشور ایران که تا دیروز تحت سلطه استکبار بوده فرود می آورد به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک هزاران شهیدی است که از جان خود برای اعتلای کشور و دفاع از سرزمین و ناموس گذشتند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: همانطور که بزرگان نظام جمهوری اسلامی فرمودند جنگ تحمیلی و استقامت ملت ایران در برابر ابرقدرت ها ابهت شرق و غرب را شکست و امروز ایران اسلامی به برکت ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران یکی از قدرت های مهم منطقه و جهان به شمار می آید.

محمدی افزود: اگر راه و رسم و فرهنگ شهادت از کشور ما گرفته شود سرانجام سختی در انتظار ما خواهد بود اما با ترویج این فرهنگ عظیم در جامعه می تواند استقلال و امنیت کشور را دوچندان کرد.

وی متذکر شد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به همراه دارد که این خود ضامن بقا و پیشرفت کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه لنده خبر داد یادواره شهدای شهرستان لنده برگزار می شود

فرمانده سپاه لنده خبر داد یادواره شهدای شهرستان لنده برگزار می شود