مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 17:202015-04-28پزشكي

قانع نشدن یک نماینده از پاسخ وزیر بهداشت


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از قانع نشدن یک نماینده از پاسخ های وزیر بهداشت درباره تاثیرپارازیت ها بر سلامت افراد خبر داد.

حسن تامینی لیچایی در گفت وگو با خانه ملت، درباره دستور کار امروز سه شنبه (8 اردیبهشت ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: حضور فتاح رییس کمیته امداد، معاونان وزارت بهداشت و بررسی پیرامون مسایل مربوط به حوزه دامپزشکی و سوال از وزیر بهداشت دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان به شمار می رفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رییس جدید کمیته امداد با حضور خود در کمیسیون برنامه های خود را ارایه کردند، ادامه داد: رییس کمیته امداد درباره بیمه شدگان این کمیته گزارشی را ارایه دادند و تقاضا داشتند درحوزه دارو و درمان به کمیته امداد کمک شود همچنین در حوزه اشتغال پیشنهاداتی ارایه دادند و خواستار حمایت کمیسیون بهداشت از این معضل شدند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری بررسی مسایل مربوط به حوزه دام پزشکی، تصریح کرد: بحث و تبادل نظر زیادی پیرامون این مهم صورت گرفت و موضوع نظارت بر حوزه دام پزشکی و تامین سلامت موادغذایی از موضوعاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه پیشنهاداتی مربوط به واگذاری دام پزشکی به بهداشت و درمان مطرح شده بود اظهارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانع نشدن یک نماینده از پاسخ وزیر بهداشت

قانع نشدن یک نماینده از پاسخ وزیر بهداشت