مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 17:202015-04-28ورزشي

پاکت هدایتی تحویل سازمان خصوصی سازی شد


رییس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: شنیده ها از تحویل پاکت پیشنهاد حسین هدایتی برای خرید باشگاه پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی حکایت دارد.

خبرگزاری فارس: پاکت هدایتی برای خرید پرسپولیس تحویل سازمان خصوصی سازی شدرییس کارگروه نظارت مجلس در واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: شنیده ها از این مساله حکایت دارد که حسین هدایتی از داوطلبین خرید باشگاه پرسپولیس پاکت پیشنهادی خود را به سازمان خصوصی سازی تحویل داده است.

وی افزود: در مورد باشگاه استقلال نیز افرادی مذاکراتی برای خرید این باشگاه داشته اند اما تا کنون مذاکرات داشته و مدارک را گرفته ام اما تا کنون پاکت پیشنهادی خود را به سازمان خصوصی سازی تحویل نداده ام و متقاضیان تا ساعت 16 امروز فرصت دارند تا پاکت های پیشنهادی خود را برای شرکت در مزایده این دو باشگاه به سازمان خصوصی سازی ارایه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سومین مزایده باشگاه های استقلال و پرسپولیس فردا چهارشنبه 9 اردیبهشت 94 در سازمان خصوصی سازی برگزار می شود و گفتنی است که در دو مزایده قبلی هیچ پیشنهادی از برای خرید این دو باشگاه ارایه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکت هدایتی تحویل سازمان خصوصی سازی شد

پاکت هدایتی تحویل سازمان خصوصی سازی شد