مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 17:152015-04-28سياسي

سرپرست فرمانداری فریدونکنار: حریم 60 متری سواحل فریدونکنار آزاد است


9 کیلومتر ساحل آزاد این شهرستان، یکی از موقعیت های طلایی برای سرمایه گذاری است که می تواند برای پیشرفت منطقه حائز اهمیت باشد.

- " از فریدونکنار، مهرداد ابراهیمی بعدازظهر امروز در آستانه روز شورا در نشست صمیمی با اعضای شورای اسلامی شهر فریدونکنار با بیان اینکه حریم 60 متری سواحل این شهرستان بکر و آزاد است و اجازه کوچک ترین تجاوز را هم به این حریم نمی دهیم، اظهار کرد: در بعضی نقاط ساحلی تا 200 متر حریم آزاد و بکر داریم.

وی افزود: 9 کیلومتر ساحل فریدونکنار، یکی از موقعیت های طلایی برای سرمایه گذاری است که می تواند برای پیشرفت منطقه حائز اهمیت باشد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه مدیران باید برای حضور سرمایه گذاران در ساحل فریدونکنار برنامه ریزی کنند، بیان کرد: شرکت مازندطرح برای این امر به شهرستان آمد و در فاز اول 50 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح گردشگری ساحل فریدونکنار ترسیم شده که می تواند نقش محوری برای توسعه پایدار و پیشرفت صنعت گردشگری شهرستان داشته باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: انتظار داریم اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، سرمایه گذاران را به سمت فریدونکنار سوق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری فریدونکنار: حریم 60 متری سواحل فریدونکنار آزاد است

سرپرست فرمانداری فریدونکنار: حریم 60 متری سواحل فریدونکنار آزاد است