مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 15:052015-04-28سياسي

22 بهمن ماه امسال فرهنگسرای غدیر شیراز به بهره برداری می رسد


فرهنگسرای غدیر این شهر که عملیات اجرایی ساخت آن از سال گذشته آغاز شده است 22 بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

- " از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از خادمان و دستگاه های برپا کننده نماز اظهار کرد: شهرداری شیراز با توجه به رسالت خود آمادگی دارد برای ساخت مساجد بزرگ که در شأن مردم، نظام جمهوری اسلامی و نیز شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باشد، اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه مساجد علاوه بر برپایی نماز جماعت و مراسم ختم باید عملکرد گسترده تری داشته باشند، افزود: شهرداری با ساخت اماکن مذهبی در مناطق و مکان های پرجمعیت در راستای استمرار رسالت فرهنگی، خدماتی و اجتماعی گام برمی دارد.

شهردار شیراز با ضعیف دانستن فرهنگ کار و تلاش در جامعه خاطرنشان کرد: بخشی از نسل جوان به دنبال کارهای خدماتی و راحت هستند، بنابراین وظیفه ائمه جماعت و روحانیت است که این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنند تا شاهد پویایی در تمام ابعاد زندگی به ویژه شکوفایی اقتصادی باشیم.

پاک فطرت تصریح کرد: روحانیت به عنوان معلم اخلاق، رفتار و پاسدار ارزش های دینی و عامل تأثیرگذاری در ترویج فرهنگ نماز به ویژه در برپایی نماز صبح که ادای آن برای مدیران، مسئولان و اقشار جامعه روز پربار و با برکتی را ایجاد می کند، نقش کلیدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن ماه امسال فرهنگسرای غدیر شیراز به بهره برداری می رسد

22 بهمن ماه امسال فرهنگسرای غدیر شیراز به بهره برداری می رسد