مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 14:552015-04-28سياسي

آیت الله ایمانی: اقامه نماز جماعت صبح در مساجد در حال فراموشی است


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: در شرایط فعلی که تحولات زندگی در جامعه رخ داده برپایی نماز جماعت صبح در مساجد در حال فراموشی است.

- " از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی بعدازظهر امروز در آیین برپایی تجلیل از خادمان و دستگاه های برپاکننده نماز در سخنانی اظهار داشت: صدای اذان صبح باید از بلندگوهای مساجد به گوش نمازگزاران برسد و نباید شاهد تعطیلی مسجد در این زمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه برپا داشتن و گسترش فرهنگ نماز کار انبیا و اولیا است، افزود: بسیاری از افراد فرهیخته و رجال معروف در خانواده هایی متولد شده اند که در آن ها شاهد برپایی نماز بوده ایم که باید این برکت اللهی را در تمام خانه ها و مراکز دولتی و غیردولتی گسترش دهیم.

آیت الله ایمانی خاطرنشان کرد: مسئولان این استان به برپایی نماز و احداث نمازخانه و مساجد اهتمام داشته اند و در این راستا مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز از احداث 50 نمازخانه و افزایش آن به 100 نمازخانه خبر داده است.

وی تصریح کرد: در شیراز که مرکز دارالعلم و مؤمنان است نماز صبح از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای ترویج فرهنگ نماز کارهای ناشده بسیار و مسیر طولانی است.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز بیان داشت: شنیدن صدای اذان در حرم های مقدس مسیری طبیعی بوده، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ایمانی: اقامه نماز جماعت صبح در مساجد در حال فراموشی است

آیت الله ایمانی: اقامه نماز جماعت صبح در مساجد در حال فراموشی است