مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 13:252015-04-28سياسي

نویسنده کتاب لشکر خوبان: تبریز آغازگر راهیان نور بود


نخستین کاروان های راهیان نور از شهر تبریز و دانشگاه تبریز از سال 71 کلید خورد.

- " از تبریز، مهدی قلی رضایی ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمان شهدا و دست اندرکاران پشتیبانی از کاروان های راهیان نور سال 93 بر انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان از طریق برنامه های فرهنگی مانند کاروان راهیان نور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نخستین کاروان های راهیان نور از شهر تبریز و دانشگاه تبریز از سال 71 آغاز شده است، اظهار داشت: در مسجد شعبان تبریز و دانشگاه تبریز استارت سفرهای کاروان راهیان نور در تبریز زده شد.

نویسنده کتاب لشکر خوبان اظهار داشت: این کاروان ها یکی از مهم ترین و موفق ترین مکانیسم های انتقال دفاع مقدس به جوانان است و تاثیرپذیری آن بر جوانان بسیار زیاد است.

رضایی با نقل خاطره ای از دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دفاع مقدس با وجود کمبود نیرو و امکانات کارهای بزرگی انجام شده که یکی از این کارها عملیات های شناسایی پس از والفجر 8 بود.

نویسنده کتاب لشکر خوبان گفت: جنگ جلوه های زیبایی دارد که از آن جمله وصیت نامه های معنوی شهدا است که دربردارنده نقاط برجسته ای هستند.

وی گفت: شهدای اطلاعاتی از جمله مظلوم ترین شهدا بوده اند و مظلومانه به شهادت رسیدند و داستان شهادت این عزیزان بسیار مظلومانه بوده است و امروز نیز راه این شهدا ادامه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده کتاب لشکر خوبان: تبریز آغازگر راهیان نور بود

نویسنده کتاب لشکر خوبان: تبریز آغازگر راهیان نور بود