مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 13:252015-04-28ورزشي

عضو شورای اسلامی شهر ملایر: قوانین شوراها باید شفاف سازی شود


عضو شورای اسلامی شهر ملایر بر شفاف سازی قوانین مربوط به شوراها در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرد.

- پیمان رجبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به امر مهم شور و مشورت در اسلام، شوراها را در کشور نماد مردمسالاری دانست و اظهار کرد: هدف ما خدمت به مردم و سپردن امور مردم به خودشان است.

وی با بیان اینکه همکاری مردم در امور کشور زمینه توسعه و پیشرفت را مهیا می کند، افزود: مشکلاتی که از سوی مردم در شوراها مطرح می شود با توجه به حیطه قانونی شوراها پیگیری می شود.

سخنگوی شورای شهر ملایر با اشاره به اقدامات شورا در دوره چهارم تصریح کرد: قطعاً ما به اندازه توقعات و خواسته های به جای مردم نتوانسته ایم قدم برداریم اما در حد توان و با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود تلاش می کنیم.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهرداری با شورای شهر ملایر گفت: تشکیل کمیسیون ها و پیگیری مشکلات به صورت ویژه با اولویت بندی پروژه های نیمه کاره از جمله برنامه های شورای شهر ملایر است.

رجبی عدالت محوری و نگاه ویژه به مناطق کمترتوسعه یافته ملایر را یکی از مهمترین برنامه های شورا و شهرداری عنوان کرد و افزود: در این زمینه طی دو سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده که مهمترین آن توجه به وضعیت فرهنگی، فضای سبز و ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی در حاشیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای اسلامی شهر ملایر: قوانین شوراها باید شفاف سازی شود

عضو شورای اسلامی شهر ملایر: قوانین شوراها باید شفاف سازی شود