مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 11:102015-04-28حوادث

دام فیشرها برای سرقت اطلاعات بانکی کاربران


سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نیروی انتظامی هشدار داد: هنگام خرید از حراج های آنلاین روز پدر که اکثرا قیمتی پایین تر از قیمت واقعی ارائه می کنند، - مراقب باشید تا طعمه فیشرها(طراحان صفحات فیشینگ) برای سرقت اطلاعات بانکی نیافتید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم علیرضا آذردرخش با اشاره به نزدیک شدن ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، افزود: در این ایام شاهد حراج از سوی فروشگاه های اینترنتی برای این روز هستیم براین اساس توصیه می شود هنگام خرید از حراج های آنلاین روز پدر که اکثرا قیمتی پایین تر از قیمت واقعی ارائه می کنند، نباید باعث نادیده گرفتن موارد ایمنی از سوی کاربران شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز پدر شاهد افزایش خریدهای اینترنتی خواهیم بود، افزود: بسیاری از کاربران با توجه به محدودیت های زمانی و مکانی تلاش دارند تا با خرید از فروشگاه های الکترونیکی که ارسال محموله را نیز به عهده دارند، بتواند کادوی روز پدر خود را در روز ولادت حضرت علی (ع) به پدر خود تقدیم کنند.

آذردرخش اضافه کرد: خرید های اینترنتی بیشتر برای افرادی کاربرد خواهد داشت که از خانواده خود دور هستند مثل دانشجویان یا افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام فیشرها برای سرقت اطلاعات بانکی کاربران

دام فیشرها برای سرقت اطلاعات بانکی کاربران