مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 ساعت 08:252015-04-28اقتصادي

فرماندار کازرون خبر داد سفر وزرای دولت تدبیر و امید به کازرون


همزمان با سفر هیئت دولت به استان فارس وزرای راه و شهرسازی و نیرو به شهرستان کازرون سفر می کنند.

- حمیدرضا گرامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی با سفر خود به شهرستان کازرون پروژه های 6 خطه پل آبگینه، کمربندی کازرون، تونل محرم، اتوبان راهدار کمارج، جاده کنارتخته به خشت و گناوه، راهداری قائمیه به نورآباد، اتوبان قائمیه به نودان و تنگ ابوالحیات و اتوبان تنگ ابوالحیات به دشت ارژن را مورد بازدید قرار می دهد.

وی گفت: راه آهن، منطقه ویژه اقتصادی عام کازرون، تصفیه خانه بزرگ، تکمیل بیمارستان ها و توسعه راه های این شهرستان و توجه به محیط زیست و میراث فرهنگی در حوزه گردشگری از دیگر مواردی است که به عنوان اولویت های این شهرستان طی سفر هیئت دولت مطرح خواهد شد.

گرامی هم چنین به سفر وزیر نیرو به نمایندگی از دولت تدبیر و امید به شهرستان کازرون در روز چهارشنبه همزمان با سفر هیئت دولت به فارس خبر داد و افزود: وزیر نیرو در این سفر 37 پروژه در زمینه های مختلف شهرستان کازرون را بازدید می کند و در ادامه با شرکت در شورای اداری این شهرستان و دیدار عمومی خواهد داشت.

فرماندار کازرون تصریح کرد: پروژه انتقال آب از سد نرگسی بالاده به دریاچه پریشان به طول 28 کیلومتر و با اعتباری افزون بر 50 میلیارد تومان در سفر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کازرون خبر داد سفر وزرای دولت تدبیر و امید به کازرون

فرماندار کازرون خبر داد سفر وزرای دولت تدبیر و امید به کازرون